Liebi Fründ und Forum-Benutzer
Ich ha mir hi und här überlegt, ob ich überhaupt söll do ine schriebe…
E Gascht, wo ufgrund vom Sexy-Tip zu mir cho isch, het mir gseit, ich müessi unbedingt emol in das Forum go luege; es sigi do anschinend e Art Negativ-Kampagne gäge mi im Gang. Ufgrund vo däm bin ich in das Forum ine go luege und bi sehr überrascht gsi, was dört alles stoht. All däne, wo mir konstruktivi Kritik gschriebe hän, ganz härzliche Dank - ob jetzt positiv oder negativ, mit konstruktiver Kritik cha ich guet umgo und ich find, das ghört au drzue.
Was sehr uffällig isch, isch d’Tatsach, dass grad am Schluss e paar sehr schlächti Bricht über mi Club und d’Girls drinstöhn - öbbis, wo vohär im ganze Brichts-Forum no nie in däm Usmass vorcho isch.
Vor allem zu zwei „Forumler“, wo Sam und Fetishfriend heisse, möcht ich gärn Stellig neh, do sie e paar Sache aspräche, wo wirklich nid dr Wohrheit entspräche, und do han ich wirklich Müeh.
- Ob me im www.insiderclub.ch Wärbig macht oder nid, het nüt mit dr Kundschaft z’tue, wo me azieht und sicher au nid mit emene Niveau-Abfall. Es isch wichtig, dass me Wärbig macht.
- Beleidigend find ich dr Usdruck „Schumschlägerei“, was mini Homepage und mi Club beträffe: alles uf minere Homepage entspricht de Tatsache!
- Au, was „Schmuddeligkeit“ in mim Club betrifft, so isch au das schlicht und eifach nid wohr - mini Girls und ich lege sehr grosse Wärt uf Top-Suberkeit; das isch für uns e Vorussetzig, ohni die mir gar nid würde wölle schaffe.
- Fetishfriend: Es isch sehr interessant, dass Du anschinend mini „Laufkundschaft“ (wie Du sie betitlisch und was ich nid grad als sehr nätt empfind) kennsch - sitzisch Du oder Dini E-Mail-Kollege jede Tag vor minere Türe??? Wohl chum, denn sunscht wüsstisch Du, dass das, wo Du schriebsch, ganz sicher nid de Tatsache entspricht. Worum bechunsch Du denn E-Mails über mi Club, wenn Du no nie bi mir gsi bisch??? (Du muesch Di nit öffentlich über das üssere - Du chasch mir gärn persönlich e E-Mail schriebe: [email protected])
Mini Girls und ich gän jede Tag s’Beschte vo uns und ich glaub, das cha me au in de Bricht witer obe läse, und das höre mir au vo unsere Gescht diräkt. D’Tatsach, dass eine oder mehreri Forum-Benutzer nur bi mir schriebe, heisst minere Meinig noch sicher nid ( was jo jetzt durch die Bricht e chli dureschine söll), dass das unwohri Bricht sind. Wo öber schriebt und wo nid, das dörf glaub ich jede sälber entscheide.
Ich würd mi sehr gärn emol diräkt oder au per E-Mail mit däne Brichterstatter, wo anschinend nid z’fride gsi sind, ustusche. Wie gseit - ich bi offe für konstruktivi Kritik. Ich find’s eifach nid fair, wenn durch Sache, wo nid de Tatsache entspräche, versuecht wird, e falsches Bild vo mine Girls, mir und mim Club entstoht! Ich möcht mit mim Bricht kei Riese-Diskussion do entfachte. Ich wird au nümme do ine schriebe, sondern das Forum wieder däne überloh, wo’s ghört.
„Allen Leuten recht getan, ist eine Kunst, die niemand kann.“
Ich griess Euch alli härzlich!
Gini und Girls